Vecka 37


lördag den 17/9:

som vanligt vaknade jag med skallebang här... blir och ringa vc om inte detta ger med sig,,,
invigde även expresso bryggaren jag fick av mamma här om sisten...
fick bli en vaniljlatte med grädde på... mmm gott gott....


Söndagen 18/9:

varit ensam hemma idag för att kunna plugga en del i fred är inte så lätt med lilleman hemma,
rikard och vincent for utt till landet i ett par timmar och umgicks lite,
middagen fick bli skink stek i lergryta... mm gott gott,,,,, daniel kom med och åt lite mat med oss.
fick en rolig energi dryck av honm med helt rosa var burken och smaka skit...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0