Vecka 38

Måndag 19/9:

börja dagen med sovmorgon ända till halv tio gud så skönt det var,
sen blev det en sväng till mamma på eftermiddagen och sen åkte vi och handlade som vanligt.

Tisdag 20/9:

lämnade lilleman på dagis, sen var det dags för lilla mig att åka till tandläkaren usch fy fan hatar det...
på eftermiddagen var vi i lambohov kyrka på loppis, hitta tre tröjor och en munkjacka till vincent och en stor lastbil till honom






onsdag 21/9:

jobbat i på kvällen...
hittat min favvo låt för tillfället kommer video på den nedan.
sern har man pluggat folkhälsokunskap.
bjuder även på en video rikard film på vincent när han åt mat...

men först bilder





http://www.youtube.com/watch?v=T4biiH1bBhs
Torsdag 22/9:
de ringde från mammas jobb strax efter att vi lämnat vincent på dagis och sa att vi var tvungna att hämta henne för hon mådde inte bra. och jag försökte fixa så någon kunde avbyta mig på eftermiddagen hos mamma men det gick inte... så ringde jobbet och de sa att jag va tvungen att komma... massa skit fick man höra via telen och när jag kom dit tro mig... vägrar vara där just nu jobbar i ren protest ....

Fredag 23/9:

är sjuk. påbörjat min nya kurs i skolan rehabilitering och habilitering. handlat lite med.. fick en påse med katt mat med på maxi sen har vi grillat och bara myst.. sett alla twilight filmerna och jag är frälst... ska börja se true blood...




lördag 24/9

varit på landet hgela dagen.. behövde få komma bort lite och rensa hjärnan och så...
firade svärmors födelsedag.
vi grilla lite gott gott och jag gjorde hallonpaj med vit choklad.

sen när v kom hem blev det bus med charlie



vart är kissen



där är han



tittut charlie...



mattes lilla pucko



söndag 25/9:

denna dagen kommer få eget inlägg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0