6 månader

igår gjorde jag inte så mycket jag satt bara och plugga hela dagen.
glömde till och med äta lunch.. rikard var inte glad på mig för det....

ppå tal om rikard så skrev han på anställningspapper igår sså han är anställd 6 månader s¨från april till oktober riktigt härligt...

är så glad för rikards skull att han äntligen fått ett jobb.


igår fira vi med pizza från apollo lätt godaste pizzorna istan enligt oss i alla fall..



idag börja inte dagen bra då vincent fortsätter slå och sparka min mage hade så ont att jag knappt kom upp ur sängen så rikard kom hem från jobbet och tog vincent till dagis innan han åkte och jobba igen

så idag har jag bara legat och tagit det lugnt..

hämta vincent kl 3 på dagis och när vi kom hem tog vi varsit äpple och sen ser vi på en av
vincent´s favoritfilmer som är santa buddies eftersom det är hundar med i den

klul att titta på tomte film lagom till sommaren... hmm

ikväll blir det lugnt se lite mordkommisionen och äta kycklingsoppa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0