inte haft tid

har inte bloggat på snart en månad jag vet

men har inte haft tid alls till det varit mycket he,mma, mycket plugg, ta hand om vincent ja listan kan göras lång...

kanske kommer jag igång i veckan igen...

skulle vara kul att veta vilka som läser bloggen...


måndag nästa vecka alltså den 16 april kommer jag byta lösen vill du fortsätta läsa min blogg skriv det i en kommentar så ser jag till att du får nya lösenordet..

som det är nu är det 35 som har lösenordet men bara 10 som läser......


Kommentarer
Terese

Hej gumman!

jag tittar in i din blogg varje dag så jag vill gärna ha det nya lösenordet.

Kram

2012-04-10 @ 13:49:10
annica

Jag läser, men det vet du nog redan :)

Å nytt lösen vill jag ha :)

Kram

2012-04-10 @ 13:58:20
URL: http://hostbebebis.blogg.se/
Maria

Att jag läser vet du nog redan :)

2012-04-15 @ 21:00:42
URL: http://danielssonsgarden.blogg.se/
Angeliqa

Hej! :)

Hoppas att allt är bra med dig! :)

Jag försöker vara inne och titta i din blogg så ofta jag kan, så jag skulle jättegärna vilja få lösenordet om jag får :)



Ha det bra och hälsa familjen! :)

2012-04-22 @ 14:16:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0