norrköping med mamma

Vincent var ledig från dagis.

För min mamma kom strax efter kl 8 på  morgonen .

vincent och jag hade precis ätit frukost när mamma kom, så vi gjorde oss klara och sen gick vi till bussen och åkte till resecentrum vincent var på helspänn för han skulle åka tåg för första gången och vi ska till norrköping.


Vincent hade så kul på tåget satt stilla och bara tittade ut genom fönstret och var så lycklig. Sen hade vi en heldag i norrköping.



vi åt lunch .


och så där trots regn och allt så var han så himla duktig


Efter ett par timmar i norrköping tog vi tåget mot linköping igen han satt lika lyrisk igen.


Sen tog vi bussen till stan för jag hade så ont i fogarna.


Gick till gyllen och köpte fika sen åkte vi hem till oss och fikade..

vincent´s kaka chokladboll utklädd till gris

mammas kaka en toscakaka

min kaka eller tårta.. mm gott gott


vincent har väl sovit ca tio min på hela dagen och kl 18 däckade han som bara den.

vincent sov ca tio min i vagnen från att vi gick av tills vi kom hem

Tack för en underbar dag mamma,,..

på kvällen gjorde vi varm smörgåstårta mm gott gott




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0