ny vecka igen...

ja ny vecka igen.. vart tar tiden vägen

haft morgon mys med vincent innan det var dags för frukost























sen var det som sagt fruksot tajm.. vincent ska ha sin klassisker macka och oboy och en annan tar macka och te varför bryta vanor liksom..

sen titta vi på lilla rda traktorn innan det var dags att gå till dagis..

sen har jag suttit och ringt diverse samtal och fixat med en del papper.

ska skriva matlista och inköpslista med. sen ska vi åka och förnya rikards körkort och handla och hämta ut lite saker på några ställen...

ja så har dagen sett ut hittills.. får blogg ikväll om vad det var i paketen och så ska jag fixa bild på sol stolen med som jag skrev om i tidigare inlägg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0