onsdag 18e april

idag har vi varit på sjukhuset. rikard fick en timme ledigt från jobbet så han kunde följa med mig.

var på speciallist mödravården och träffa en barnmorska jag hade när jag vänta vincent.

prataa om förlossningen i juli och så. och kom fram till att vi ska göra hinnsvepning i vecka 37 och i V38 ska jag på bedömmning och se om vi ska sätta igång mig redan då eftersom mina fogar inte vill som jag vill alls.

och sen skriver vi i min journal med att de inte får sätta eda eller bäcken blockad på mig eftersom min foglossning är som den är.

var skönt att rikard var med mig.

efter det körde rikard mig till stan innan han skulle tillbaka till jobbet.

på stan mötte jag upp hans mamma och tog en lunch på salladsbarne under burger king älskar det stället verkligen.

sen gick vi på stan lite innan det var dags för mig att gå till tandläkaren..

efter tandis åkte jag hem och hämta vincent...

det var den dagen det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0