paket

igår vart det stress på eftermiddagen som bara den...

först fixa kort till rikards körkort som ska förnyas, sen en massa papper som skulle lämnas in till socialen, sen handla och sånna saker.. vincent ville inte åka bil så vi var hos mamma och kopiera papper och vincent ville stanna där medans vi fixa med en massa ärenden.

vincent och mamma gick sen över till min bror och hans tjej som också är vincent´s gudmor och fira henne då hon fyllde 30..

rikard och jag var på maxi och handla sen åkte även vi dit och gratta henna sen körde vi hem min mamma och efter det åkte vi och hämta ut lite olika paket.. vincent var så duktig i bilen och vänta på mig som sprang från ställe till ställe..


först hämta jag en babybox på krnans droghandel i skäggetrops centrum och den inhöll en hel del bra att ha saker till bebisens nedkomst..

detta innehöll paketet:





en liten nessesär med amningskuddar, badolja och badskum



den innehöll även ett paket våtservetter



en intimtvätt från aco



prov produkter från sebamed en bubbelskum, baby creme och en creme vid blöjeksem



en påse tuggumin



en napp



prov på bindor






sen fick jag ett helt paket blöjor stl ett från pampers 27 stycken blöjor.



sen åkte vi till babyproffsen och hämta ut en babybox och den innehöll:



en blöjhink





ett kontantkort från comviq



reklam från goboken



en tidning från vi föräldrar



babyproffsens katalog från 2011



en skallra



två nappar från mam som är självlysande



första år kalender där man kan fylla i framgångar



hyrfilmer från lovefilm



kupong på gratis fotomugg



våtservetter



fyra stycken blöjor




det var det som var i paketen jag hämta ut igår så nu har man ett rejält startkit tills bebisen ska komma... bara 11 veckor kvar nu max men om det blir igångsättning vecka 38 så är det bara 9 veckor kvar till lillen kommer börjar bli nyfiken på vad det är för en liten krabat som ligger och sparkar och rullar runt där inne i min mage


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0