söndag 22e april

hemma fram till lunch sen åka till värna och hämta svåger då vi skulle kolla ny bil till honom i norrköping..

och vincent den sötisen säger när vi kommer till landet "inte åka bil mer, leka farfar" så han fick vara kvar...

och tur var väl det för bilen i norrköping var skit kolla på ett par andra där med men nej.. sen till linköping och kolla på en annan som var ännu värre... hmm suck men till slut hitta vi en bil i mjölby sen åkte vi och hämta vincent och sen åkte vi hem.. så var hemma runt åtta tiden ca..

så varit en helg med mycket fart i sig.. hoppas vecdkan blir lugn mina fogar blir ju bara värre och värre varje dag nu så


Kommentarer
annica

Nej, det blir ju svindyrt om den drar så mycket.bensinen är ju inte direkt gratis :(



Kanske skulle ta oss till busfabriken nån gång då, jag har varit sugen på det, men alla säger bara att Ludvig är för liten än..Men då finns det ju kanske en del för honom att göra där oxå :)

2012-04-23 @ 15:15:25
URL: http://hostbebebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0