tisdag

hopp då är det tisdag.. uppdags kl 06:15 läägger om ett sår rikard har varje morgon eftersom jag ändå vaknar när han går upp så..

sen kom vincent in till mig 06:50 och skulle gosa med mamma..

han är så söt när han kommer in han säger " mamma inte nana med, gosa mammas säng"

sen åt vi frukost vid halv åtta och sen efter det fick lillen för sig att han skulle städa.. sen skulle han titta om an såg fröken genom fönstret han är ju för söt han..

sen ner till dags med plutten han sticker direkt får knappt en kram hejdå han ska leka som bara den..


sen ringde jag försäkringsbolaget ang en  tand jag skada 1993 som är försäkrad för den ska ha ny krona så ska få hem en massa papper som tandläkaren ska fylla i..


vad händer mer idag då då???

jo jag ska till stan vid 12 och träffa christina och ta en lunch med henne och prata lite

sen vet jag inte vad dagen mer erbjuder ska plugga en del ikväll med,,,


veckans matlista kommer här:

Måndag: fläskfilé gryta och ris

Tisdag: frikadeller, persiljesås och potatis

Onsdag: fiskpinnar, potatis och hollandaisesås

Torsdag: kycklingsoppa

Fredag: grillad fläskfilé, pommes och sås

Lördag: pasta och köttfärssås

Söndag: korv med bröd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0