14 augusti

mötete med rektorn gick bra rikard kom han med han tog lite ledigt från jobbet.
 
beslutat att vincent nu i fyra veckor ska gå fem timmar fem dagar i veckan på dagis då min deppighet inte är den bästa 
 
så ska höras igen vecka 37.. och BVC ska ligga påhagadahl med så jag får någon att prata med om lite olika saker...
 
sen åkte rikard tillbaka till jobbet och isabella och jag gick hem..
 
på eftermiddagen åkte vi alla ut till svärföräldrarna och ja thats it har inget att säga om min upplevelse där
 
 
 
här kommer bilder med som är från början av augusti när vincent hoppar hoppborg med sin kusin, lite annat smått och gott
 
 
 
 
barnens kusin har ritat denna hon är även den som blir Isabellas gudmor
 
 
en nalle isabella fått ev ett par väldigt goda vänner
 
 
 
ohh jag älskar denna nallen
 
 
 
hoppar med kusinen
 
 
och en slank han ner i diket
 
 
sova?
 
 
nej sitta och hoppa
 
 
 
eller alla fyra funkar med
 
 
 
isabella myser
 
 
 
tittut mamma älskling
 
 
 
min fina vagn
 
 
 
love it
 
 
 
min nya drog... rikard´s scones
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0