25/8

Vi åkte upp till pappa och hämta mamma och åkte in till staden. Rikard skulle till daniel en sväng så mamma och jag och isabella gick på stan det var ju loppis och international foodmarket och bondens marknad ja en himla massa samtidigt.  Jag hittade inget på mat marknaden, inget på loppisen men på bondens marknad köpte jag två ostkorvar från norsholm som är så goda.  Hade en kalas förmiddag/lunch med mamma. Sen kom rikard och hämta oss för det började regna och vi körde hem mamma innan vi åkte hem,

När vi kom hem kom nettan, fegge, och sen tessa och hennes kille hit med en mmopope till rikard som funkar och tog med sig rikards mopppe hem. Fika lite och snacka skit

Sen hem och slappa och fixa i ordning till kvällenn då jag skulle till stan med grannen. För takida spelade i kungsträdgården och ni må tro att jag var lycklig missat dem tre gånger när de varit i linköping….

 


 



 


 


 


 


 


 


 


 

 

Åkte  kvart i sju och kom hem halv tolv. Fy fan vilken underbar kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0