29/8

Idag var jag inte fit for fight heller så idag kom rikards mamma och hämta vincent och gick med honom till dagis så jag fick vila för jag är helt ur form. Sen kom rikard hem strax efter ett för då var det dags äntligen för BVC med Isabella mammas stora tjeja nu väger Isabella 4820G och är 57cm lång. Mammas flicka och allt såg bra ut hon är stark och så sa sköterskan. Hon följde mig bra med blicken med. Sen hem och hämta vincent´s från dagis. Åka lite bobbycar och bara mysa hela familjen.

Suttit hela dagen med en fotobok till familjen och programmet krascha ett antal gånger men får se om jag ger mig på det igen 12 tim är mkt tid att förlora.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0