30/8

 

Igår jag vad hände igår??? Gick med vincent till dagis eller gick och gick vincent åker numera babbycar till dagis och prickar så klart alla vattenpölar men det gör inget. Han tycker det är roligt så visst. Sen tog jag och isabella det lugnt jag diska, mata isabella och sen haft koll på min blogg..

När rikard kom hem så åkte vi och handla lite det behövdes för vi orkar inte fara hela tiden så vi tog allt igår.  Resten av gårdagen var lugn myste hela familjen och hade trevligt

 


på väg till dagis


åka rutschkana efter dagis


här kommer jag


fick provsitta pappas moppe när pappa kom hem


tuffa killen

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0