31/7 - 2/8

31juli

Idag blir min mormor 81 år. Mamma är ju nere i danmark och firar henne, jag klarar inte av att träffa min mormor mer då hon är så dement som hon är och jag vill behålla de bra minnen jag har.

Dagen var lugn. Rikard jobbade och jag var hemma med barnen… tog det lugnt och så…

 

1 augusti

Idag skulle vi ha varit på bvc men fick avboka det då min rygg värkte till tusen kunde knapt röra mig.. så ska dit nästa vecka istället, så dagen gick till att bara at det lugnt och slappa…

2 augusti

Idag har vi varit på skänninge markne och hitta ju som alltid lite smått och gott.. som vanlig bröd och chips, sen ett par foppa tofflor till vincent och lite gott och blandad.. var där vid tio så man slapp allt jävla folk hatar när det är för mycket folk verkligen. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0