6 augusti

Idag gick äntligen mitt 3 abonemang ut. Äntilgen är jag av med dem. aldrig mer säger jag bara fy fan för dem. På förmiddagen var vi och handlade som alltid på måndagar .. hade med oss mamma med. Sen hem med alla varorna sen körde vi hem mamma och sen åkte vi alla till berg slussar och kolla på båtarna vincent hade så roligt med mormor.. sen åt vi lunch på brunnby ja vad ska man säga god mat pissig personal som vanligt där..

Sen åkte vi hem till mamma och fikade innan det var dags för oss att åka hem

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0