fredag 17e augusti

åkte ner till stan efter att jag lämnat vincent på dagis..
 
hade lite att fixa med så först till länsförsäkringar och kolla upp min hem försäkring och vad jag betala 170:-/månad för. har lite fel och låg kvar i ett gammalt system så hädanefter kommer det kosta 65:- per månad istället.
 
sen in till mays schop på filbyter och beställde hem en ny bh för det behövs verkligen.
 
n´sen tog jag en fika då isabella behövde matas,,, 
 
sen till blodtappen och kolla upp lite datum till nästa år och så...
 
längtar til april nästa år för då får jag lämna blod och trombocyter igen då får jag göra skillad igen.
 
alla som kan borde verkligen lämna blod och även trombocyter ni kan ju faktiskt rädda ett liv tänk på det,.
 
sen åkte jag hem och hämtade vincent.. rikard kom hem tidigt med så då mötte vi upp mamma på maxi och handla lite till helgn och sen dit och lämna lite varor
 
sen var det dgas att åka hem.. det var den dagen det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0