Lördag

rikard skulle hjälpa någon tjej från en sida p fb med att hömta möbler så jsag och barnen skulle vara hos mamma men mönniskan dyker inte upp.. så vi åker till mamma och umgås med henne och fikar och har det super trevligt och vincent leker som bara den där. 
 
sen hör hon av sig två och en halv timme senare men då kunde vi inte hjälpa till eftersom vi skulle vixa med det sista inför resan i morgon...
 
på kvällen hade rikard myskväll med barnen medans jag var nere hos grannen och tog en drink och hade det super trevligt.. sen gick jag upp vid åtta och då åt vi middag... blev tidigt i säng då vi ska upp tidigt iu morgon
 
jag vet hur man roar sonen man sätter på musiken med eric saade på youtube sen roar han sig själv
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0