onsdag 15e

ohh mammas stora kille har idag för första gåpngen kissat på pottan.. gud så stolt jag blev och det blev han med det syntes.
 
annars har det varit en lugn dag varmt och kvavt med lugn.. gått igeonom massa saker som ska kastas och även sånt som ska säljas,.. fixat med nya tv bänken jag jag med gjort...
 
läst lite i en ny bok jag har som jag köpte i måndags mons kallentofts nya är riktigt bra... fick den signerad plus att han signerade de andra fem åt mig på plats tack så himla mycket
 
vad har jag mer gjort...  hmm.....
 
tänk.. tänk... tänk.. honing som nalle phu skulkle sagt... nej sen har vi väl inte gjort mycket mer än så
 
 
 
välkommen till oss
 
 


bra brunnby med inbrottsäker dricka



 
 
vår snygga tv bänk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0