sjunde till nionde augusti

7augusti

Idag började vincent igen på dagis. Är skönt för honom att får trätta kompisar igen och leka för fulla muggar.  Skulle vart hos sjukgymnasten idag men boka om det till nästa vecka då det vart tajt om tid.. sen kom hanna hit efter att jag hämtat vincent på dagis och hon hade med sig en present till isabella tack så mycket.. snacka lite och så. Alltid trott att hanna och jag skulle ha en märklig relation då jag har dejtat hennes bror en gång i tiden och även vänatat barn med honom men blev akut abort där.. men hanna är underbar och är precis som hon alltid varit även innan jag och hennes bror blev tillsammans och hon var sig lik även efter att det tog slut för många herrans års sen.

 

 

8 augusti

Idag är min prinsessa en månad gammal redan vart tar tiden vägen.
idag har vincent varit på dagis till kl 14. Sen hem och åt mellis och såg film.. sen kom pappa hem och vi åkte till bvc och isabella väger nu 4032g och är 54,5 cm lång. Sen pratade vi lite om att ag har deppresion efter förlossningen så ska få en läkar tid av henne.

Sen blev det en tripp till mamma och hämta henne. Rikard släppte av oss vid sagoland. Sen åkte han och daniel och kolla på en moppe som han ska ha till och från jobbet. Vi fick en ny vagn till isabella av mamma en brio happy då den vi hade inte funka som den ska.  Sen tog vi en glass på mc donalds innan vi hämta ut vagnen och gick mot biltema för att möta rikard. Då börja ju en bil på parkeringen brinna och lyckligare än vincent kan man ej vara för brandbilen kom. Sen kom rikard och daniel och tog vincent i bilen då han var så trött medans mamma gick med bella i den gamla vagnen gick med den nya vagnen hem till henne. Sen åkte vi hem… tack mamma för den nya vagnen jag älskar den verkligen. Vid åtta tiden på kvällen hämtade rikard en ny tv bänk här i lambohov som vi hittat på blocket till ett bra pris. Så grannens bekant hjälpte oss upp med den.

 

 




 

9 augusti

Dagis idag med. Sen efter at jag lämnat vincent blev det en tripp till vårdcentralen. På vägen dit jaga prästen via telefonen då hon inte hört av sig hon glömde det men dopet är bokat och lokalen med för fikat. Sen när jag kom ner till vårdcentralen och prata med läkaren kom vi fram till att jag nte ska ha piller för att bli glad igen utan ska få hjälp från hagadahl och sen skrev hon ett intyg till rektorn för att se om de kan hjälpa med med vincent på dagis på 5 timmar varje dag. Efter vårdcentralen blev det en tripp till stan snabbt och träffa mamma fick i mig lunch sen köpte jag inbjudningskort till dopet innan det var dags att åka hem igen och hämta vincent.  Sen tog vi det bara lugnt resten av dagen / kvällen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0