söndag

 

Igår kom ett par kompisar hit nämligen fegge, nettan och lina och hälsa på.. de hade med sig present till vincent en söt liten bil, och isabella fick med en leksak och kläder. Tack så mycket.

Vi fikade lite blev kladdkaka med vaniljglass och sen bullar och kaffe.

Sen gick grabbarna ner och mekade moppe.

När de var klara åkte vi och handla och fixa mat.. vi åt pommes, fläskytterfilé, majskolv, bearnaisesås och fegge hade tzatziki till.  Hade en kalas trevlig dag och massa prat och skratt.

Var nära på att bli en tripp till sjukan med. Jag är ju stick allergiker sdå jag håller mig långt ifrån getingar och sånt skit.. igår kändes det som något ramla ner på axeln och jag skulle ta bort det och känner ett djur tänkte en spindel och kastar bort den… sen upptäcker jag att det är en geting och skriker in rikard från grillen och han dödar den och jag ut i badrummet för känner hur det bränner och sticks som bara den och japp den fick mig. Precis i halsen tog den mig. nu blir man rädd.. sprang ner till grannen som även hon är allergisk och fick tabletter av henne sen upp och ser fan en bit av taggen är kvar så ner igen och drar ut den hos grannen.  Sen upp och smörjde med en stark kortison jag har på 2%. Sen får vi hålla tummarna att det räcker.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0