torsdag 16e augusti

var som vilken dag som helst..
 
isabella och jag städa här hemma eller ja jag städa och sen var vincent på dagis mellan 9-14. 
 
sen när rikard kom hem från jobbet körde han mig och isabella till mamma så var vi där till åtta på kvällen och rikard och vincent åkte till mina svärföräldrar jag vägrar åka dit. 
 
finns saker min svärmor sagt som jag aldrig kommer förlåta och däför vill jag inte vara där och rikard vet om alla sakerna så...
 
 
min rygg tar ju livet att mig snart känns det som... men men bara fortsätta med mina övningar och så..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0