ullared

halv fem ringde larmet då var det dags att gå och och fixa med frukosten vi skulle ta med och klä på oss, klä barnen packa blöjor och allt.. kolla över lisat och så man inget glömt att skriva upp.
 
sen gick vincent och rikard ner och gjorde i ordning bilen innan svärföräldrarna kom hit..
 
kvart i sex åkte vi från oss.. tanka i ryd sen till skägget och hämtade mamma sen for vi i väg
 
tog frukost i braehus och sen tog vi ett till stop på vägen men minns ej var 
 
kom fram vid tio sen in och handla.. handla i fyra timmar och hitta lite smått och gott.
 
sen åt vi lunch på burgerking och sen kolla vi runt i andra affärer innan vi åkte hem.. var hemma vid 7 på kvällen då var vi alla helt slut...
 
här kommer bilder på det vi köpte
 
 
 
till vincent
 
 
till vincent
 
 
till mig och rikard
 
 
till vincent
 
 
till isabella
 
 
isabellas
 
 
till isabella
 
 
till oss
 
 
vårat
 
 
mmm gott mitt och rikards
 
 
gott
 
 
 
antal veckors lördags godis till vincent
 
 
nostalgi för mig
 
 
till vincent
 
 
til vincent
 
 
chockrosa piké till vincent
 
 
till vincent
 
 
till isabella
 
 
isabellas
 
 
isabellas
 
 
 
 
isabellas
 
 
 
isabellas
 
 
 
 
isabellas
 
 
filmer till vincent och oss
 
 
isabellas
 
 
mina
 
 
 
rikards
 
 
rikards
 
 
rikards
 
 
rikards
 
 
rikards
 
 
min
 
 
min
 
 
trött
 
 
ruskigt trött
 
 




leksaker




lagom mycket folk

 
till daniel
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0