vardag igen

var lite svårt att vakna igår man var skapligt trött efter ullared och allt men det gick bra..
 
vincent till dagis kl 9 som alltid vad gjorde jag och isabella jo ringde samtal sen kom en tjejkomis hit och umgicks lite fick en blomma av henne, pengar till bella och ritblock till vincent tack tack,..
 
sen kl 14 hämta jag vincent som vanligt sen hem och leka innan pappa kom för då bar det ut till maxi och handla hem till denna veckan
 
sen hem till mamma en snabbis och hjälpte henne med hennes dvd lite snabbt innan det var dags att åka hem och fixa med maten och så...
 
 
efter maten var det lek tajm med pappa och isabella tyckte vincent
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
veckans matlista ser ut som så här:
 
Måndag: chicken nuggets och pommes
 
Tisdag: pannerad fisk med spenat och färsk potatis
 
Onsdag: pasta och köttfärssås
 
Torsdag: ugnsfalukorv och mos
 
Fredag: grillad kycklingfiké pommes, sås och majskolvar
 
Lördag: taco´s
 
Söndag: rester


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0