27e

torsdag:
rikard jobbar då det är vanlig arbetsdag. och jag vincent och isabella mötte upp min mamma på resecentrum ca halv tio på morgonen för vi skulle till busfabriken. vincent hae hur kul som helst på busfabriken och lekte för fullt i nästan fyra timmar lunchen blev pannkakor med sylt och grädde till vincent och han åt massor och mamma och jag delade på en fish and chips. är så gott. sen lekte vi lite mer för att sedan fika lite mamma tog en glas och vincent och jag en kaka. sen var det dags för oss att gå hem. och på utvägen köpte mamma en mugg till vincent och fyllde med dricka och han blev så glad.

vi kom hem runt 15 tiden och vincent var helt slut och somnade på direkten och jag var tvungen att väcka honom kl 4 när rikard kom för vi skulle handla gick snabbt och han va så ledsen och trött när vi kom hem så snabbt i med macka sen sova. har haft en underbar dag med fullt ös. middagen idag blev snitzel och kinamix.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0