annandagen

annandagen

idag fick rikard åka och jobba då det är fullt upp på jobbet de har bara tre dagar på sig att köra och leverera en veckas leveranser. och vincent var lite snorig och så. så vi mötte upp mamma på stan och spanade in rean. och varje plagg jag visa vincent så vart det bara d´nej jag vill inte ha. och fråga man vad han ville ha fick man till svar, ingenting.
sen hitta han i alla fall en dusch gele som var formad som blixten mcqueene och den ville han bara ha så den fick han. oc bella hitta jag en body och två par strumpor
sen tog vi en lunch på mcdonalds och vincent åt som en häst. vi pte hem runt ett tiden och vincent v ar helt slut och somna direkt när vi kom hem. sen kom rikard hem vid fyra hade varit fullt upp på jobbet middagen blev enkel blev julmats resten.

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0