året var 2012

detta året har givit mig så himla mycket. var gravid större delen av året med min sessa Isabella det är ju toppen av året inget kan nog toppa det.
 
sen har man träffat nya underbara vänner, marika, sebb, camilla, jocke, lori det är nya härliga vänner
 
se har ju två av de äldre vännerna kommit tillbaka till mitt liv. johannes som är som en bror för mig saknat honom i mitt liv väldigt mycket men nu är han tillbaka med bravur och dennis som alltid varit en god vän för mi som försvann ur mitt liv i många år men som nu är tillbaka som är god vän.
 
sett min vincent vara tomte i sitt första lucia tåg och jag har utvecklats som bara den. 
 
fått gå igenom uterdning och operation. 
 
 
och min älskade rikard ytterliggare ett år har du stått ut med mig och jag älskar dig massor. 
 
och självklartt har det varit ett tufft år ingen dans på rosor direkt men livet är ju inte alltid lätt men huvudsaken är att vi som människor tar oss igenom det med.
 
 
så till er alla som finns i mitt liv. tack för detta året och vi ses nästa år
 
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA
 
JAG ÄLSKAR ER


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0