ett par tuffa dagar

haft en del att göra så inte kunna blogga..
 
onsdags förra veckan fick vi åka upp med vincent på akuten för han hade så fruktansvärt ont i magen... de undersökte och så men hitta inget så de skicka oss till bava där läkaren gjorde en mer grundlig kontroll och det visade sig konstigt nog att det var halsen som var problemet och inte magen..
 
vincent hade halsfluss. så fick kåvepenin och sen fick vi åka hem,
 
 
sen var vi hemma torsdag och fredag.. och lördag var dem i värna och allt var jätte bra ingen feber och inget ont eller något.
 
men kåvepeninen är inte populär hos honom och det kan jag förstå då den smakar apa
 
bjuder på lite bilder som jag tagit lite då och då
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0