färdigt

då är man klar med all julhandel med.. ingen som ömska sig något speciellt så de  blev ej så dyrt det är ju skönt det med. 
 
köpte puzzel till sonen, kläder opch nappar till bella och sen till rikard blev det ja det säger jag ej då han läser och ja vad jag mer köpt skriver jaqg efter julen.
 
idag blir det bara att ta det lugnt. vincent är ledig fram tills 7 januari så blir att hitta på en del med honom och mamma och med vincent och farfar med. 
 
idag blir det lugnt rikard och vincent är iväg just nu rikard skulle köpa present till mig och jag bara är hemma och njuter av livet.
 
så idag ska vi när grabbarna kommer hem göra i ordning granen och slå in alla julklapparna sen blir det att göra tvåsorters knäck eller tre får se i så fall blir det:
 
* vanlig knäck dock utan mandel
 
* chokladknäck
 
* saffransknäck
 
 
dsen blir det en enkel middag ikväll vincent beställde köttfärssås och mackaroner så det är klart att han ska få det.
 
 
 
ja det var väl vad jag hade just nu. men rensade mobilen på bilder och videos nyss och slänger in lite bilder här:
 
 
 
lite kläder till isabella kunde inte låta bli är ju bamse kläder
 
 
 
två trötta barn och en trött pappa
 
 
 
 
 
 
sötnosar
 
 
 
 
beställde från ming förra veckan namnam
 
 
 
 
 
vackert när det är vinter
 
 
 
 
men kallt
 
 
 
 
massa snö
 
 
 
 
 
massa tvätt
 
 
 
 
 
myskatten
 
 
 
tihi
 
 
 
 
 
mammas kille
 
 
 
heja danmark
 
 
 
 
 
 
sötis
 
 
 
 
lille simba
 
 
 
 
 
paket till dagis personalen
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0