första advent

den här dagen var pklanerad så himla perfekt.. men vet inte riktigt vad som hände mer än att allt vart kaos på elit nivå.
 
kl sex på morgonen blir vi väckta av robbert som ringer och säger att han front krockat med ett rådjur så rikard for iväg och bogsera hem honom.. sen hem och åt frukost jag hade fixat scones och kaffe som vänta när han kom. 
 
sen åkte vi i väg till åtvid då robban var tvungen att ha en ny bil då hans inte är kör duglig mera.. 
 
och vi skulle vara hos min mamma kl tolv hade jag tänkt men nej blev inte som planerat blev visst halv tre och min bror och hans barn skulle komma kl 14 och fika så vi blev lite sena dit då suck...
 
sen när vi väl kom till mamma fika vi och umgick lite sen åkte vi till motala och köpte med oss thaimat då vi skulle till netta och fegge och ungås lite..
 
 
blev en ruskigt stressig dag och jag och stress funkar inte alls hatar det men hade en trevlig dag ändå...
 
 
vad sägs om lite bilder på vincent´s ena födelsedags present simba:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0