Julafton

börja med frukost och mys med familjen och vincent fick sin julstrumpa som innehöll en dvd film, en chokladkaka, och två badskum en formad som en nalle och en formad som en brandbil. 
 
sedan gjorde vi oss i ordning för att åka ut till landet och äta lunch och fira jul. 
 
men passa på att ta kort på barnen innan det var dags att åka.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
sen en sväng upp till pappa och sa gud jul.. gud vad jag saknar min pappa julen är inte detsamma utan honom här.
 
 
sen ut till värna och åt lunch och hade trevligt. sen kom tomten och dela ut paket och vincent var överlycklig och sen var det dags att öppna paketen och sen fika innan vi skulle till mamma och äta middag.
 
 
 




 
 
 
 
 
 



 
 




























































 
 
kom till mamma runt sex tiden och åt lite soppa namnam ska ju dit i morgon och äta den danska julmaten. barnen fick sina presenter och sen fika vi och prata lite innan det var dags att åka hem med två super trötta barn
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
är helt slut efter idag.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0