julafton

god morgon.
 
julafton idag och det ligger massa snö ute. 
 
vi gick upp kl 7  och då kom lille vincent upp med och fick syn på tågbanan jag byggt upp som han fått ärva efter min far.
 
den väcker många minnen till liv när jag ser den för vi hade den alltid framme runt julen., 
 
sen fick vincent sin julstrumpa och fann i den fyra små paket och de innehöll en chokladbit, två badskum en formad som en nalle och en som en brandbil och sen fick han en dvd film med.
 
 
nu har vi ätit frukost och ska ta det lugnt. kl 10 ska vi till danne och lämna hans kamera och sen blir det att åka ut till värna och äta lunch och se på kalle ska de andra göra och sen blir det fika och paket.
 
kl sex ikväll ska vi till mamma sen och käka lite med. så blir en långdag med det gör inget. 
 
 
god jul på er alla
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0