lucia

lucia. först i väg med vincent till dagis. sen hem och fixa lite sen kom svärmor hit och avlasa så jag kude fixa i ordning det sista sen ner till dagis mötte upp mamma och rikad med för att klä om vincent till tomte. sen gick vi alla in och satte oss och vänta tillsammans med alla andra föräldrar. där kom min vincent i lucia tåget som tomte och han var så söt med lylktan och allt. dock blev han rädd då det var mörkt och det hatar han plus att det var massa folk sp han var med halva tiden sen satt han i mitt knä istället. sen när det var slut skyndade vi oss hem.

jag var så stolt över honom idag.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0