nyårsafton

har tagit det lugnt idag.
 
på förmiddagen fixa vi lite på systemet till mig sen köpte vi läska till rikard och vincent och chips med,
 
sen hjälpte rikard min brors tjej med hennes bil och resten av dagen blev lugn jo fixa ratt och pendaler till vårat x-box med,
 
sen har vi plockat här hemma med,
 
sen har vi ätit tre rätter här hemma
 
 
förrätten var crustader med hemma gjord räksallad
 
 
 
varrätten var oxfilé med pommes och jensens favorit sås jag vill ha den medium
 
 
och rikard vill ha välstekt
 
 
 
chokladmousse till efterrätt
 
 
vår nyårs godis
 
 
mongo limos från bilar
 
 
 
 
jo vi har fixat ny hylla i vincent´s rum med i helgen som va så här blev det
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0