uppdatering

5dec: idag fick min mamma komma hit efter jobbet ooch ta hand om barnen så jag kunde åka till stan och hinna till psykiatrin och ställa in min medicin. och bussarna gick inte efter någon tabell pga av snö ovädret som var. hann precis till mötet sen när jag sklulle hem fastna busse i världens trafik och satt fast där så jag giclk av så kom rikard och hämta mig och körde mig hem och sen körde han direkt ner mamma till stan då hon skulle på konsert och sen hem.. fy fan vilken dag och lilla vincent som fortfarande är jätte dålig och hög feber gjorde ont i mig att behöva lämna dem men jag behövde min medicin.

men på förmiddagen kom även katarina från hagadahl och hälsade på med. jätte trevligt och drack kaffe och hade en trevlig stund.

 




 
 

 

 

 

 

6dec: vincent har fortfarande hög feber över 40 grader så jag ringde bava för att se om odlingsvaren var klara och det var de visade halsfluss men en agressiv en som inte svara på kåvepeninen tydligen så vi fick en ny starkare penecillin. så fick åka till apoteket och köpa det och hoppas nu att den funkar.

 

 

 

 


7dec: idag har det bara varit en lugn fredag lämna vincent på dagis och sen hämta honom kl tre och strax efter kom rikard hem. sen hade vi bara en mys dag.

 

 

8dec: vi fixa lite här hemma och handla lite och jag till systemet innan vi åkte till godegård och umgicks med nettan och fegge och deras barn. gjorde mat och hade trevligt. frittera massa gott och hade stekta nudlar till det. kom hem runt ett tiden på natten.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

9dec: andra advent nu och familjen är bara hemma och tar det lugnt och julpyntar lite.

 

 

 

10dec: ätligen idag efter tio dagar hemma får vincent komma till dagis. varit feberfri i 48 timmar och är utvilad och pigg. opch vad glad han lev när jag sa att vi skulle till dagis idag han sprang hela vägen till dagis. efter dagis åkte vi till maxi och handla som vanligt.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

11dec: först lämna jag vincent på dagis sen hem och fixa i ordning lite saker och se åka till tandläkaren och ja dåliga besked måste operera om min käke igen så blev ett rejält bakslag idag men men bara ta nya tag förbereda mig på smärtan som komma skall. sen hem och hämta vincent på dagis och sen kom rikard och vi åkte till maxi och handlade.

 

 

12 dec: lämna vincent på dagis som vanligt dock sent kl tio hihi men men ger han mig sovmorgon så kommer jag ta den. och efter dagis for vi iväg och letade tomtedress tog lite tid och letande men vi fann en till slut så nu är allt klart han har även en lykta med batteridrivet ljus i. mammas sötkorv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0