god afton

hej där ute....


blev inget inlägg igår var helt slut igår låg bara och sov typ orkade inget alls...

var i skolan och skrev två prov.

sen hämta ut nya kuyrsen och var tvungen att gå upp två trappor och fy fan säger jag bara aldrig igen nej nej nej... jag vägrar..

efter det åkte rikard och jag och handla lite till helgen och sen hem och jag hade väldigt ont...




middagen blev rester se såg vi nya arne dahl filmen..






---------------------------------------------------------------------------------------------------------

idag fredag har varit bra natten var en ren mardröm hade så in i helvete ont så jag fick ingen somn... morgonen var lika kunde knappt gå tog mig till soffan och låg orörlig i tre timmar typ..

rikard var i väg med sin kusin en snabbis och hade med sig vincent... sen kom de alla hit och vi fikade gjorde en hallonpaj och bjöd på...

senare åt vi middag tillsammans blev grillad fläskfilé med pommes och tomatbearnaisesås..

nu kör rikard hem sin kusin och ahns två tvillingar medans jag bloggar sen blir det film och mys för mig och rikard,,,

helgen har vi fullt upp men blir nog lite mobil bloggande i alla fall under helgen...


idag gick jag in i vecka 20 alltså V 19+ så halvtid redan oj vad hände

så om 20 veckor är bebis beräknad att komma ut då får vi se om det är en pojke till eller om det blir en flicka som sagt det får vi veta om ca 20 veckor kan bli tidigare men kan även bli senare beror på när den lille vill titta ut,..

har kort på vincent men de är vridna och går inte att rotera dem av någon anledning så ska kolla på det i helgen och lägger in dem senare...


så nu har ni något att läsa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0