lördag 4/2

fy fan vilka smärtor man har då..

känns soom om man ska falla ihop av smärta bara man rör sig.

sökte under förmiddagen på facebook efter ett foglossningsbälte och hitta ett tack och lov tack vare underbara therese som kom hit på eftermiddagen med två stycken.

du är en räddare i nöden gumman.



på kvällen åt vi kycklick filé med ris och currysås och vincent åt som bara den det var så gott mmmmm

sen fick han sina chips sen var det dags för honom att sova...

rikard och jag satt och kolla på melodifestivalen och ja fanns tre bra i alla fall..

sämst är och förblir torsten flinck usch äckliga gubbe,,,

våra favoriter var i alla dead by april, lorene och seanbanan. alla gick vidare sean till andra chansen och de andra två till final.


just det jag har glömt att lägga in bilder på kläder vincent fått av sin farmor och farfar.. dessa fick han  förra veckan om jag inte minns helt galet nu, ett par jeans, en skjorta och en stickad tröja












Kommentarer
Tessan

Det är kul att hjälpa till, låna det så länge du behöver. Jag behöver det inte, i allafall inte än :) Kram på dig

2012-02-08 @ 07:59:42
URL: http://eliasmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0