lördag

var i värna i lördags och kollade på robbans bil.. vincent var överlycklig över att få leka med farmor och farfar han tjatar hela dagarna efter att ringa farfar och måla farfar...

så vi åt middag där ute dom åt karrekottletter medans jag åt kyckling sen vart det rotfrukter i ugn och sen bearnaisesås


vincent busade som vanligt så har lite bilder som kommer nedan plus en filmsnutt


vincent och mamma




vincent ska hjälpa farfar



vincet och farfar diskar



vänta på mig farfar jag kommer



lille jag




nedan kommer filmsnutt när vicent åker på sin bil




efter att vi varit i värna åkte vi hem till den här filuren



där busa vi med hans två pojkar och så åt vi räkmackor gott gott..

kom väl hem efter 18 tiden... haft en underbar dag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0