måndag

igår gjorde vi inte mycket jag hade så himla ont..

men åkte och handlade som vi gör alla måndagar

sen hem och åt lunch och efter det somna jag i soffan i ett par timmar och det behövdes sov inget på natten..

sen tog jag mig en kort proemand det gick sisådär med höften men måste hålla igång..

middagen blev pasta och köttfärssås..
















fick dåliga nyheter på kvällen sen från värna
finaste kissen i värna har avlidit.

tarzan hade blivit överkörd och finns inte mer.




RIP finaste tarzan nu är du i katthimlen och leker med din bror och med lajsa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0