NOSTALGI GODIS

på vägen hem från örebro satt daniel, jag och rikard och prata om godis som fanns för som man växte

upp med men som inte finns idag tråkigt nog.


och det var den ena efter den andra som dök upp

och man kommer ihåg smakerna och allt ä i dag konstigt nog.

så hitta lite bilder på sånt jag minns säg till om ni kommer på flera



kommer ihåg när dessa kom första gången



finns över allt utom i sverige



mmm namnam



vem kan glöma denna inte jag i alla fall



dessa saknar man



de var ju så goda nån minut eller så



fy denna köpte man alltid men den var inte så god



tomteklubba



ohh dessa saknar jag som bara den



dessa minns man inte namnet på f´men fy satans så goda de var



vem kan glömma denna chokladen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0