onsdag

igår åkte vi till örebro efter att ha lämnat lilleplutt på dagis.

hämtade daniel först.

när vi väl var i örebro gick vi till jensen´s böfhus där vi bokat bord..

är ju så god mat på jensens

vi tre delade på en snackskorg med mozzarella stick och hotwings som dippades i bbp sås mmm så gott det var..

till mat sen tog rikard kycklingfilé med råstekt potatis och sås

och jag tog jensen´s populära med råstekt potatis och favoritsås mm var så gott



(bild från gogle) men så här såg rikards mat ut bara att han hade bearnaisesås istället för den som är på bild



(bilden är lånad från google) men så här såg min mat ut


till efterrätt delade jag pch rikard på en ljummen chokladkaka gjord på belgisk choklad med chokladsås och mjukglass till















kom hem vid kvart i tre svärmor hämtade vincent på dagis vid två...

resten av dagen blev lugn var så mätta och trötta efter att ha kört långt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0