söndag och dop

börjar dagen med en rejäl sov morgon till 09:40 det var riktigt skönt.

sen tog vi det lugnt på dagen och såg tv åt lunch och sånt..

sen var vi i kyrkan strax efter två och mötte upp therese och christian..

kl 15 var det dags för dop. ohh lilla elias är ju så underbart söt och go

efter dopet fikade vi det bjöds på kokos kakor, cupcakes och yårta allt hae therese gjort själv







efter dop och fika åkte vi till micke och hämtade en bok som jag ska låna till min kurs så att jag kan bli klar med den. sen åkte vi hem och åt mat och tog det lugnt resten av kvällen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0