söndag

usch denna dagen börjar med skräck fy fan vad rädd jag var

för att göra en lång historia kort så gick vår bil i baklås bilen var ång vincent satt fast spänd i den medans rikard och jag stod utanför och kom inte in i bilen...

försökte allt och till slut blev det till att ringa kåren som fick komma och hjälpa oss och få upp dörren..

när vi väl kom in i bilen åkte vi till mamma och hämta henne för vi skulle på loppisen i ljungsbro den var väl sådär massa skit fanns där i alla fall..

men men vincent kom där ifrån med tre bilar två att ha hos farmor och farfar och en att ha hemma som mormor köpte till honom,...

efter loppisen åkte vi till brunnby musteri och titta lite mamma hitta massa roligt..

sen åkte vi till apollo och köpte med oss en familjepizza och åkte hem till mamma och var där i ett par timmar






resten av kvällen blev lugn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0