tisdag full ös

usch denna dagen var stessig som fasiken.




först till dagis med vincent... sen hem och göra oss i ordning...

sen bar det av till sjukhuset för att göra ultraljud att såg perfekt ut men blev ingen bild på bebisen då h*n bara ville visa ryggen och stjärten för oss...

efter ul vart det dags att i full fart åk till bm hade bara tio minuter på oss
men vi kom i tid och allt var perfekt där tog socker prov och det såg kanon ut

sen åkte vi hem och åt lunch lite i alla fall och tog det lugnt innan det var dags att hämt vincent sen åkte vi till systembolaget för min kära bror fyller 40 idag och jag köpte en massa öl till honom ni må tro att folk stirrar på en när man kommer med en mage i vädret och handlar på systemet haha


sen var vi hos brosan och fika och åt smörgåstårta och gosa med alla hans djur , ormar, katter, hundar och råttor...

resten av kvällen var lugn och skön



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0