Tisdagen


på förmiddagen gjorde vi inte mycket jag hade ont som fasiken. vincent på dagis så rikard och jag tog det lugnt,,

sen var det dags att hämta på dagis sen hem och fika innan det var dags att åka till banken.

rikard släppte mig och vincent vid banken för hans skulle till läkaren.

mamma mötte mig och vincent vid banken så jag flyttade mitt csn från swedbank till SEB.

efter det tog vi en fika på gränden jag pch vincent tog chokladboll jag tog en kopp te vincent festis och mamma en kaffe..

efter det hade jag så ont så vi pkte till mamma så vincent fick leka innan rikard kom vid fem tiden...

hade kanon dag hos mamma och med mamma

på kvällen var vincent så trött så han åt macka till middag han hade ätit så mycket på eftermidddagen och var inte hungrig, rikard och jag åt kycklingklubbor, ris och currysås




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0