ett år....

ett år har gått

ett år har flugit förbi

minns den här dagen så väl allt så hände för ett år sen....

minns att vi pkte till pappa vid tio tiden efter att jag försökt sova lite. minns hur jag såg att pappa lever inte mer efter idag..

hade bestämmt mig förlänge sen att jag ville inte se min pappa dö...

hoppade mellan att vara inne hos pappa och sen satt jag i vardagsrumet med

jag behövde mina pauser en del av min ville inte acceptera vad som var på gång...

vet att ett par av våra gamla grannar från ullstämma kom och hälsa på pappa det stanna väl någon timme.

efter att de åkt ringde vi LAH för pappa hade så himla ont...

sköterskan kom och pappa fick en dunder spruta med smärtlindring och lugnande.

en timme efter det tog min pappa sitt sista andetag och jag var inne hos honom satt där och såg honom försvinna...

min älskade pappa hade somnat in.... jag och rikard stanna hos mamma när lah var där och gjorde i ordning pappa, vi stanna medans mina bröder gick hem och berätta för sina barn och respektive att pappa inte anns mer.. men de skulle vara tillbaka innan nio för då skulle begravningsbyrån hämta pappa och det ville inte jag se...

minns den dagen som om det var igår......


sist bilderna jag tagit på pappa är julafton då han kämpade för att  jag skulle få en sista bra jul












detta är det sista kortet taget på min pappa








när fåglarna kvittrar är det du som pratar med mig.
när solen lyser är det du som visar mig vägen jag ska gå.
när det regnar är det dina tårar för jag vet att du saknar mig.
du finns alltid runt om mig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0