fredagen

igår var vi på ultraljud igen

gjorde nuppen och så.. tillsammans med nupp och kub var riksken för missbildning

1 på 18972 så det kändes skönt...

liten ville ju inte ligga still heller buxades, sparkades, vinkade och höll för ögonen och bara busade hela tiden och la sig fel så hon inte kunde ta måtten som hon ville..

tog minst tio min innan hon kunde få alla måtten hon behövde

var så kul att se lill knytet nästa gång blir ju först i slutet av februari..


självklart har jag ett kort så ni kan se liten

denna gång låg bebisen med benen i kors och busa...


lille bebisen..

vi har ni även besämmt oss för att inte ta reda på kön denna gången får bli en överraskning i juli..



efter ul åkte vi hem och hämta ett paket som vi skulle skicka tillbaka. sen iväg till skolan och hämta och lämna saker sen hanla på maxi, åt lunch och sen till mamma och hämta ett ljus som ska vara uppe hos pappa

sen efter det åkte vi upp till pappa och lämna ljuset kunde inte stanna där den gången vart så ledsen....


sen hem och tog det lugnt innan det var dags att hämta vincent...

resten av dagen var lugn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0