fullt ös

idag har vi städat eller ja rikard har städat underbara man jag har

sen fick jag för mig att vi skulle möblera om tre rum :)

så möblera om sovrum, vincent´s rum och köket

blev kanon bra



vårat rum

nedan kommer vincents rum







blev kanon bra i hans rum

sen har vi köket där vi bara vände bordet







efter möblerien var det dags att åka iväg till skolan japp jag ska läsa en termin till :)

de kurser jag ska läsa är följande

* kommunikation

* organisation och ledarskap

* handledning

* psykosocialt arbete

* teckenspråk

sen hem och lämna av väska cch sånt sen ner till dagis och hämta vincent

sen har vi haft fullt upp

middagen blev slät potatis och purjolökssoppa med bacon kross på





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0