idag då...

börjar med att få lägga om rikard så som bara blöder och blöder..

sen vart det frukost pch familje mys.

efter det satte jag mig och skrev matlistan den kommer upp senare jag lovar,

efter det var vi tvungna att åka och handla jippii åkte förboi berga vc och hämta saker att lägga om såret med. tack så mycket till personalen där för det.

sen hem med alla varor, vincent i säng

sen tog jag en kort promenad sen hem och spela lite sims sen vakna vincent och då var det dgas att fixa med middagen.

vincent åt som bara den och i morgon är det dagis tajm...

fick ringa distriktssköterskan nu på kvällen då såret sruckigt upp mera och blöde mer och mer suck suck suck...


men på tal om annat så va ju daniel här när rikard fyllde och lekte med sin nya digitalkamera här kommer bilderna där ifrån



bulle







underbara bilder på far och son






självklart kissen charlie










la familja







jag och rikard




ska ta mammas mage



puss på dig lillasyster eller lillebror



mor och son



busiga unge




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0