kräksjukan


usch ja blev inget med blogg igår...

allt börja strax innan midnatt natten till igår for upp ur sängen och spydde

sen somna man och vakna vi fyra och då var det dags igen sen vid åtta tiden körde vi en gång till

sen var det lugnt i 8 timmar kunde få i mig rostat bröd, kex, te

sen jävlar kom det tillbaka suck...

men efter det var det lugnt sen rikard åkte iväg på kvällen för att hjälpa sin kusin och kom hem med cheeseburgare fick i mig en och den stanna kvar i magen


har sovit hela natte med och mår kanon idag

rikard har ont i magen och mår inget vidare så han är väl smittad med


dumma dagis att smitta oss med denna skiten hoppas bara vincent slipper detta....


Kommentarer
annica

Fast det behöver ju inte komma från dagis, man kan ju lika gärna bli smittad när man är i affären, i trapphuset när man öppnar dörren osv. Fast det är ju inget roligt att åka på magsjuka :(

2012-01-22 @ 09:11:32
URL: http://hostbebebis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mammagudomlund

välkommen jag är en 28 tjej med två barn. nyligen separerad och försöker komma på fötter igen och hitta mig själv igen.

RSS 2.0